47. tjedan 2022

HR TOP 20 tjedna top lista za 48. tjedan 2022
28.11.2022 - 04.12.2022
Hrvatska aktualna radijska/tv top lista

Poštovani korisnici FokusKontrola, od 13.7.2020. aktualnu radijsku/tv top listu domaćih pjesama šaljemo početkom tjedna.

Od rujna 2018. godine u FokusKontrolu možete pratiti i top 20 najemitiranijih pjesama u Hrvatskoj. Prema praćenju emitiranja na 135 hrvatskih radio postaja formiramo iz tjedna u tjedan top 20 najemitiranijih pjesama.

Bitno je napomenuti da se za tjednu top listu uzimaju samo emitiranja na hrvatskim radio i televizijskim postajama u postotku od 45% podudarnosti (match), dok se u dnevnim izvještajima koje primate za određenu pjesmu prikazuju dnevna emitiranja u cijeloj regiji.

Ljestvica se formira isključivo od pjesama koje ste vi unijeli u Fokuskontrol, pa vas pozivamo da i dalje unosite svoje nove singlove jer će se možda baš oni naći u prvih 20 pjesama u Hrvatskoj!
1
381(•)
Idemo Hrvatska Zetz feat. Pero Galić, Giuliano, Mario Roth, …
2
303(NOVO)
SAMO SE LJUBIT' ISPLATI Jelena Rozga
3
276(•)
Sunce moje Mia
4
273(•)
Javi se kad stigneš Vatra
5
253(•)
Opasno tvoj Saša Lozar
6
248(2)
Jutrom kad se budim Zaprešić boys
7
247(11)
NLO Miach feat. Hiljson Mandela
8
218(14)
Vjerujem ljudima Danijela Martinović
9
214(•)
Dobra stvar Pavel
10
199(•)
Pružimo nam šansu Rišpet i Zorica Kondža
11
197(8)
Srce vatreno Nered ft Zaprešić Boys
12
196(•)
Trebaš li me Eni Jurisic & Matija Cvek
13
195(7)
Srce vatreno Nered & Zaprešić boys
14
193(17)
Jube moja znaj Neno Belan
15
183(16)
Neopisivo Zaprešić Boys
16
181(6)
Poleti ptico Marko Kutlić
17
179(15)
Ne moram ni ja Matija Cvek
18
174(PNL)
Kiše cijelog svijeta Pravila igre
19
171(18)
Zamisli Massimo Savić
20
169(13)
Ima li nas sutra Feminnem

Napomena

S obzirom na to da postoje različite kvalitete streaming kanala praćenih tv i radijskih postaja, mali broj radijskih postaja koje ne sudjeluju u uzorku, mogućnost prekida rada servisa uslijed elementarnih nepogoda te činjenice da se lista koja se koristi za Glazbeni top20 bazira isključivo na 45% identifikacije sadržaja s emitiranom pjesmom, postoji mogućnost odstupanja prikazanih izvođenja do maksimalno 10% od broja izvođenja koje prikazuju ostali izvještaji.