43. tjedan 2019

HR TOP 20 tjedna top lista za 44. tjedan 2019
28.10.2019 - 03.11.2019
Hrvatska aktualna radijska/tv top lista

Poštovani korisnici FokusKontrola, od rujna 2018. godine u FokusKontrolu možete pratiti i top 20 najemitiranijih pjesama u Hrvatskoj. Prema praćenju emitiranja na 135 hrvatskih radio postaja formiramo iz tjedna u tjedan top 20 najemitiranijih pjesama koje se mogu pogledati i u novoj glazbenoj emisiji Glazbeni Top20 (subotom od 19:15 na HRT2).

Bitno je napomenuti da se za tjednu top listu (i emisiju Glazbeni Top20) uzimaju samo emitiranja na hrvatskim radio i televizijskim postajama u postotku od 45% podudarnosti (match), dok se u dnevnim izvještajima koje primate za određenu pjesmu prikazuju dnevna emitiranja u cijeloj regiji.

Ljestvica se formira isključivo od pjesama koje ste vi unijeli u Fokuskontrol, pa vas pozivamo da i dalje unosite svoje nove singlove jer će se možda baš oni naći u prvih 20 pjesama u Hrvatskoj!
1
392(•)
Sve dok sanjaš Franka
2
346(3)
Sva blaga ovog svijeta Mia i Marko Tolja
3
295(NOVO)
Ništa nije slučajno Ljubavnici
4
260(5)
Čudu se nadam uzalud Tony Cetinski
5
253(2)
U krvi si Igor Delač
6
243(12)
Suzana Mejaši i Vigor
7
243(4)
Vidi se izdaleka Damir Kedžo
8
239(6)
Kad smo se voljeli Vanna
9
230(8)
Brod za nabolje Doris Dragović
10
222(11)
Jedan potez previše Massimo
11
208(7)
Sreća Marko Kutlić
12
190(13)
Sad mi reci Opća opasnost
13
183(9)
Milion Ivan Zak
14
182(10)
Ima boljih Beta Sudar & Roko Vušković
15
180(16)
Volim te, volim Nina Badrić
16
163(17)
Voli me Petar Grašo
17
153(14)
Kada ljubav dvije duše spoji ft. Duško Čurlić Klapa Rišpet
18
152(15)
Samo da jutro ne dočekam sama Pavel
19
140(NOVO)
Nisi fer Meri Andraković
20
138(PNL)
Još jedan dan Marko Tolja

Napomena

S obzirom na to da postoje različite kvalitete streaming kanala praćenih tv i radijskih postaja, mali broj radijskih postaja koje ne sudjeluju u uzorku, mogućnost prekida rada servisa uslijed elementarnih nepogoda te činjenice da se lista koja se koristi za Glazbeni top20 bazira isključivo na 45% identifikacije sadržaja s emitiranom pjesmom, postoji mogućnost odstupanja prikazanih izvođenja do maksimalno 10% od broja izvođenja koje prikazuju ostali izvještaji.