27. tjedan 2019

HR TOP 20 tjedna top lista za 28. tjedan 2019
08.07.2019 - 14.07.2019
Hrvatska aktualna radijska/tv top lista

29. tjedan 2019

Poštovani korisnici FokusKontrola, od rujna 2018. godine u FokusKontrolu možete pratiti i top 20 najemitiranijih pjesama u Hrvatskoj. Prema praćenju emitiranja na 135 hrvatskih radio postaja formiramo iz tjedna u tjedan top 20 najemitiranijih pjesama koje se mogu pogledati i u novoj glazbenoj emisiji Glazbeni Top20 (subotom od 19:15 na HRT2).

Bitno je napomenuti da se za tjednu top listu (i emisiju Glazbeni Top20) uzimaju samo emitiranja na hrvatskim radio i televizijskim postajama u postotku od 45% podudarnosti (match), dok se u dnevnim izvještajima koje primate za određenu pjesmu prikazuju dnevna emitiranja u cijeloj regiji.

Ljestvica se formira isključivo od pjesama koje ste vi unijeli u Fokuskontrol, pa vas pozivamo da i dalje unosite svoje nove singlove jer će se možda baš oni naći u prvih 20 pjesama u Hrvatskoj!
1
417(2)
Ljubav, ništa više Franka
2
382(1)
Volim te, volim Nina Badrić
3
380(12)
Vidi se izdaleka Damir Kedžo
4
298(3)
Cesta do sna Mia
5
293(8)
Samo ljubav Marko Kutlić
6
264(4)
Voli me Petar Grašo
7
257(6)
Budi Saša Lozar
8
244(7)
Ljetna haljina Fluentes
9
239(10)
Svaka tvoja laž Tony Cetinski
10
237(9)
Ludilo brale Luka Nižetić ft. Škoro & Bitorajac
11
237(5)
U ritmu ljubavi feat. ZETZ Igor Delač
12
215(NOVO)
Kuća naše pisme Goran Karan, Tedi Spalato i klapa Sv. Juraj HRM
13
206(NOVO)
Krila galeba Giuliano
14
192(•)
Znam Massimo
15
186(13)
100 sam dana pio Željko Bebek
16
184(NOVO)
Sva blaga ovog svijeta Mia i Marko Tolja
17
180(11)
Šatori Vigor
18
180(17)
Imamo razlog Ivana Kindl
19
179(18)
Opet palim radio Kiki Rahimovski
20
176(15)
Još jednom me spasi Leteći odred

Napomena

S obzirom na to da postoje različite kvalitete streaming kanala praćenih tv i radijskih postaja, mali broj radijskih postaja koje ne sudjeluju u uzorku, mogućnost prekida rada servisa uslijed elementarnih nepogoda te činjenice da se lista koja se koristi za Glazbeni top20 bazira isključivo na 45% identifikacije sadržaja s emitiranom pjesmom, postoji mogućnost odstupanja prikazanih izvođenja do maksimalno 10% od broja izvođenja koje prikazuju ostali izvještaji.