51. tjedan 2019

HR TOP 20 tjedna top lista za 52. tjedan 2019
23.12.2019 - 29.12.2019
Hrvatska aktualna radijska/tv top lista

1. tjedan 2020

Poštovani korisnici FokusKontrola, od rujna 2018. godine u FokusKontrolu možete pratiti i top 20 najemitiranijih pjesama u Hrvatskoj. Prema praćenju emitiranja na 135 hrvatskih radio postaja formiramo iz tjedna u tjedan top 20 najemitiranijih pjesama koje se mogu pogledati i u novoj glazbenoj emisiji Glazbeni Top20 (subotom od 19:15 na HRT2).

Bitno je napomenuti da se za tjednu top listu (i emisiju Glazbeni Top20) uzimaju samo emitiranja na hrvatskim radio i televizijskim postajama u postotku od 45% podudarnosti (match), dok se u dnevnim izvještajima koje primate za određenu pjesmu prikazuju dnevna emitiranja u cijeloj regiji.

Ljestvica se formira isključivo od pjesama koje ste vi unijeli u Fokuskontrol, pa vas pozivamo da i dalje unosite svoje nove singlove jer će se možda baš oni naći u prvih 20 pjesama u Hrvatskoj!
1
568(•)
Fritula Petar Grašo
2
445(•)
Samo s tobom meni Božić je Franka ft. Igor Geržina
3
312(11)
Hej, Badnjak je Saša Lozar
4
260(7)
Čarolija Božića Fluentes
5
237(4)
Poljubi me sad Damir Kedžo
6
230(9)
Božić dolazi Nova generacija
7
221(3)
Puno je želja Ivan Zak
8
206(•)
Poljubi me ovog Božića Ljubavnici
9
183(5)
Dunavom Željko Bebek
10
182(6)
Samo zbog nje feat. EFZG Pravila Igre
11
173(13)
Sve dok sanjaš Franka
12
165(10)
Pomiče se sat Mia
13
158(PNL)
Sva blaga ovog svijeta Mia i Marko Tolja
14
148(20)
Vidi se izdaleka Damir Kedžo
15
144(NOVO)
Ratujem s tugom Nina Badrić
16
143(15)
Slike o nasim danima Detour
17
141(12)
Lipa Jure Brkljača
18
137(PNL)
Božić je! Stoka ft. LayZ & Zsa Zsa
19
135(16)
Na Božić mislim ja Tri mušketira
20
135(PNL)
Jedan potez previše Massimo

Napomena

S obzirom na to da postoje različite kvalitete streaming kanala praćenih tv i radijskih postaja, mali broj radijskih postaja koje ne sudjeluju u uzorku, mogućnost prekida rada servisa uslijed elementarnih nepogoda te činjenice da se lista koja se koristi za Glazbeni top20 bazira isključivo na 45% identifikacije sadržaja s emitiranom pjesmom, postoji mogućnost odstupanja prikazanih izvođenja do maksimalno 10% od broja izvođenja koje prikazuju ostali izvještaji.