4. tjedan 2020

HR TOP 20 tjedna top lista za 5. tjedan 2020
27.01.2020 - 02.02.2020
Hrvatska aktualna radijska/tv top lista

6. tjedan 2020

Poštovani korisnici FokusKontrola, od rujna 2018. godine u FokusKontrolu možete pratiti i top 20 najemitiranijih pjesama u Hrvatskoj. Prema praćenju emitiranja na 135 hrvatskih radio postaja formiramo iz tjedna u tjedan top 20 najemitiranijih pjesama koje se mogu pogledati i u novoj glazbenoj emisiji Glazbeni Top20 (subotom od 19:15 na HRT2).

Bitno je napomenuti da se za tjednu top listu (i emisiju Glazbeni Top20) uzimaju samo emitiranja na hrvatskim radio i televizijskim postajama u postotku od 45% podudarnosti (match), dok se u dnevnim izvještajima koje primate za određenu pjesmu prikazuju dnevna emitiranja u cijeloj regiji.

Ljestvica se formira isključivo od pjesama koje ste vi unijeli u Fokuskontrol, pa vas pozivamo da i dalje unosite svoje nove singlove jer će se možda baš oni naći u prvih 20 pjesama u Hrvatskoj!
1
460(3)
Samo nek ona sretna je Marko Kutlić
2
402(1)
Previše sam tvoj feat. ZETZ Igor Delač
3
266(2)
Sve dok sanjaš Franka
4
259(7)
Ne daj na nas Pavel i Tedi Spalato
5
252(•)
Ratujem s tugom Nina Badrić
6
245(NOVO)
Sveto pismo Jelena Rozga
7
238(4)
Poljubi me sad Damir Kedžo
8
225(6)
Samo zbog nje feat. EFZG Pravila Igre
9
218(8)
Dunavom Željko Bebek
10
209(12)
Zima Marin Jurić-Čivro feat. Nina Kraljić
11
204(•)
Vrati mi se ti Nikola Marjanović
12
203(9)
Sva blaga ovog svijeta Mia i Marko Tolja
13
173(•)
Voli Meri Andraković
14
166(18)
Vidi se izdaleka Damir Kedžo
15
162(10)
Voli me Petar Grašo
16
161(19)
Hajde reci mi Leteći odred
17
159(PNL)
Pomiče se sat Mia
18
155(16)
Ružmarin Tragovi
19
154(14)
Vrati se Opća Opasnost
20
153(17)
Nasloni se Matija Cvek feat. Matija Dedić

Napomena

S obzirom na to da postoje različite kvalitete streaming kanala praćenih tv i radijskih postaja, mali broj radijskih postaja koje ne sudjeluju u uzorku, mogućnost prekida rada servisa uslijed elementarnih nepogoda te činjenice da se lista koja se koristi za Glazbeni top20 bazira isključivo na 45% identifikacije sadržaja s emitiranom pjesmom, postoji mogućnost odstupanja prikazanih izvođenja do maksimalno 10% od broja izvođenja koje prikazuju ostali izvještaji.