5. tjedan 2020

HR TOP 20 tjedna top lista za 6. tjedan 2020
03.02.2020 - 09.02.2020
Hrvatska aktualna radijska/tv top lista

7. tjedan 2020

Poštovani korisnici FokusKontrola, od rujna 2018. godine u FokusKontrolu možete pratiti i top 20 najemitiranijih pjesama u Hrvatskoj. Prema praćenju emitiranja na 135 hrvatskih radio postaja formiramo iz tjedna u tjedan top 20 najemitiranijih pjesama koje se mogu pogledati i u novoj glazbenoj emisiji Glazbeni Top20 (subotom od 19:15 na HRT2).

Bitno je napomenuti da se za tjednu top listu (i emisiju Glazbeni Top20) uzimaju samo emitiranja na hrvatskim radio i televizijskim postajama u postotku od 45% podudarnosti (match), dok se u dnevnim izvještajima koje primate za određenu pjesmu prikazuju dnevna emitiranja u cijeloj regiji.

Ljestvica se formira isključivo od pjesama koje ste vi unijeli u Fokuskontrol, pa vas pozivamo da i dalje unosite svoje nove singlove jer će se možda baš oni naći u prvih 20 pjesama u Hrvatskoj!
1
366(•)
Samo nek ona sretna je Marko Kutlić
2
333(•)
Previše sam tvoj feat. ZETZ Igor Delač
3
290(4)
Ne daj na nas Pavel i Tedi Spalato
4
280(6)
Sveto pismo Jelena Rozga
5
272(11)
Vrati mi se ti Nikola Marjanović
6
263(5)
Ratujem s tugom Nina Badrić
7
262(3)
Sve dok sanjaš Franka
8
256(7)
Poljubi me sad Damir Kedžo
9
224(NOVO)
Teret Jacques Houdek
10
200(12)
Sva blaga ovog svijeta Mia i Marko Tolja
11
194(9)
Dunavom Željko Bebek
12
184(8)
Samo zbog nje feat. EFZG Pravila Igre
13
181(10)
Zima Marin Jurić-Čivro feat. Nina Kraljić
14
173(16)
Hajde reci mi Leteći odred
15
171(20)
Nasloni se Matija Cvek feat. Matija Dedić
16
171(13)
Voli Meri Andraković
17
166(14)
Vidi se izdaleka Damir Kedžo
18
166(15)
Voli me Petar Grašo
19
160(18)
Ružmarin Tragovi
20
150(19)
Vrati se Opća Opasnost

Napomena

S obzirom na to da postoje različite kvalitete streaming kanala praćenih tv i radijskih postaja, mali broj radijskih postaja koje ne sudjeluju u uzorku, mogućnost prekida rada servisa uslijed elementarnih nepogoda te činjenice da se lista koja se koristi za Glazbeni top20 bazira isključivo na 45% identifikacije sadržaja s emitiranom pjesmom, postoji mogućnost odstupanja prikazanih izvođenja do maksimalno 10% od broja izvođenja koje prikazuju ostali izvještaji.